​DPD spouští portál myDPD for business

​DPD spouští portál myDPD for business

18.5. – Společnost DPD spouští pro registrované firemní zákazníky nový flexibilní portál s transparentním a jednoduchým přístupem k procesu doručování balíků. Na jednom místě tak odesílatelé naleznou seznam všech sledovaných zásilek a mohou si kdykoliv ověřit, zda a kdy byly doručeny příjemci. Prostřednictvím myDPD for business je také možné zásilky sledovat, přesměrovat na jiné místo, stahovat potvrzení o doručení nebo spravovat přehled objednávek. Odesílatelé navíc zdarma získají přesný přehled o uhlíkové stopě z akreditovaného nástroje určený pro jejich strategické rozhodování. Znají tak dopad své přepravy na životní prostředí včetně detailního výpočtu emisí skleníkových plynů.

V rámci myDPD for business jsou odesílatelům k dispozici jednoduché a přehledné reporty s grafy obsahující důležitá data včetně nejrůznějších statistik od kvality doručení, přesměrování až po dobírky. Portál byl navržen zejména pro obchodní týmy a také zákaznický servis e-shopů.

“Z našeho pohledu je stěžejní poskytovat co možná nejlepší služby našim partnerům, velmi často e-shopům, protože jedině pak i oni mohou svým zákazníkům dopřát ten nejkvalitnější servis a pozitivní zákaznickou zkušenost. Věřím, že myDPD for business k tomu výrazně přispěje a pomůže tak zákazníkům v jejich rozvoji a růstu,” uvedl Miloš Malaník, generální ředitel DPD.

Češi jsou specifičtí zejména velkou náročností na rychlost doručení z e-shopů a chtějí mít pokud možno co největší kontrolu a rádi také střídají místa doručení - podle nejnovějších dat z největšího evropského průzkumu E-shopper Barometer 69 % pravidelných online nakupujících v Česku preferuje doručení mimo domov (na výdejní místa/do boxů/do kamenných prodejen). Do boxů si nechává doručovat 35 % lidí, na výdejní místa pak 53 %. Více než 2/3 respondentů využívá pravidelně více než jedno doručovací místo.

Portál myDPD for business mohou zdarma využít všichni registrovaní firemní klienti DPD (typicky e-shopy), kteří využívají jejích služeb. Noví zákazníci obdrží přístup do portálu automaticky po registraci. Koncoví zákazníci (příjemci zásilek) mohou nadále využívat oblíbenou mobilní aplikaci myDPD, která je také součástí rodiny myDPD a je na myDPD for business navázána. Díky tomu vzniká datově propojený ekosystém pokrývající jak odesílatele, tak příjemce zásilek.

(trn)

Foto: DPD

spinner